Jump to content

Centrum FM 2010 Update (01.02.2011)

Posts Recomendados

Publicado

Update for FM 2010

*squad changes in all clubs in 26 European leagues: Polish, English, Spanish, Italian, German, Austrian, French, Russian, Portuguese, Dutch, Greek, Ukrainian, Belgian, Romanian, Danish, Norwegian, Swedish, Serbian, Swiss, Croatian, Czech, Israeli, Hungarian, Bulgarian, Scottish, Slovakai, Slovenia (squads updated up to 01.02.11)

*squad changes in Second Division in: England, Spain, Italy, Germany, France, Poland

*promotions and relegations in all leagues updated

*coaches in European clubs and in national teams updated

*out of date loans cancelled

*contracts lengths updated

*out of date injuries cancelled, new injuries added

*changes in players numbers

*players positions updated

*players nationalities updated

*changes CA/PA some of players

DOWNLOAD

Publicado

Tengo una gran duda...Donde pongo este update ya que mi FM lo tengo atra ves de Stream y nose ponerlo por favor ayuda!.

• 2 meses más tarde...
Publicado

Update for FM 2010

*squad changes in all clubs in 26 European leagues: Polish, English, Spanish, Italian, German, Austrian, French, Russian, Portuguese, Dutch, Greek, Ukrainian, Belgian, Romanian, Danish, Norwegian, Swedish, Serbian, Swiss, Croatian, Czech, Israeli, Hungarian, Bulgarian, Scottish, Slovakai, Slovenia (squads updated up to 01.02.11)

*squad changes in Second Division in: England, Spain, Italy, Germany, France, Poland

*promotions and relegations in all leagues updated

*coaches in European clubs and in national teams updated

*out of date loans cancelled

*contracts lengths updated

*out of date injuries cancelled, new injuries added

*changes in players numbers

*players positions updated

*players nationalities updated

*changes CA/PA some of players

DOWNLOAD

Gracias!

• 1 mes más tarde...
  • 1 mes más tarde...
Publicado

Me podriais de decir si me descargo esta actualización me fastidiaria la partida que estoy jugando, perdonar mi ignorancia pero nunca he actualizado mi FM 2010.

Y en que pagina podria descargarme las actualizaciones de la 2da división española.

Publicado

Me podriais de decir si me descargo esta actualización me fastidiaria la partida que estoy jugando, perdonar mi ignorancia pero nunca he actualizado mi FM 2010.

Y en que pagina podria descargarme las actualizaciones de la 2da división española.

A tu partida no le pasara nada, pero no podras jugarla ya empezada con esa actualizacion.

¿Alguien me dice como se descarga de esa pagina? :blink:

• 2 meses más tarde...

Archivado

Este hilo está archivado y por tanto cerrado a incorporar nuevas respuestas.

• Usuarios viendo esta sección   0 miembros

• Ningún usuario registrado viendo esta página.

FOOTBALL MANAGER ESPAÑA

FMSite.net es la comunidad de Football Manager más grande en español. Con más de 20 años de experiencia, ofrece toda la actualidad del FM, guías, soporte, tácticas, descargas y parches para poner el FM a tono y mucha, mucha diversión.

• Crear Nuevo...