scierko Publicado Febrero 1, 2011 Publicado Febrero 1, 2011 Update for FM 2010 *squad changes in all clubs in 26 European leagues: Polish, English, Spanish, Italian, German, Austrian, French, Russian, Portuguese, Dutch, Greek, Ukrainian, Belgian, Romanian, Danish, Norwegian, Swedish, Serbian, Swiss, Croatian, Czech, Israeli, Hungarian, Bulgarian, Scottish, Slovakai, Slovenia (squads updated up to 01.02.11) *squad changes in Second Division in: England, Spain, Italy, Germany, France, Poland *promotions and relegations in all leagues updated *coaches in European clubs and in national teams updated *out of date loans cancelled *contracts lengths updated *out of date injuries cancelled, new injuries added *changes in players numbers *players positions updated *players nationalities updated *changes CA/PA some of players DOWNLOAD
cadista18 Publicado Febrero 2, 2011 Publicado Febrero 2, 2011 Tengo una gran duda...Donde pongo este update ya que mi FM lo tengo atra ves de Stream y nose ponerlo por favor ayuda!.
scierko Publicado Febrero 2, 2011 Autor Publicado Febrero 2, 2011 Moje dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2010/editor data
Azrael2024 Publicado Abril 30, 2011 Publicado Abril 30, 2011 Update for FM 2010 *squad changes in all clubs in 26 European leagues: Polish, English, Spanish, Italian, German, Austrian, French, Russian, Portuguese, Dutch, Greek, Ukrainian, Belgian, Romanian, Danish, Norwegian, Swedish, Serbian, Swiss, Croatian, Czech, Israeli, Hungarian, Bulgarian, Scottish, Slovakai, Slovenia (squads updated up to 01.02.11) *squad changes in Second Division in: England, Spain, Italy, Germany, France, Poland *promotions and relegations in all leagues updated *coaches in European clubs and in national teams updated *out of date loans cancelled *contracts lengths updated *out of date injuries cancelled, new injuries added *changes in players numbers *players positions updated *players nationalities updated *changes CA/PA some of players DOWNLOAD Gracias!
Mati_Tripero Publicado Junio 29, 2011 Publicado Junio 29, 2011 Me confundí de post y no se como borrar. Disculpas
desde la hoya Publicado Agosto 7, 2011 Publicado Agosto 7, 2011 Me podriais de decir si me descargo esta actualización me fastidiaria la partida que estoy jugando, perdonar mi ignorancia pero nunca he actualizado mi FM 2010. Y en que pagina podria descargarme las actualizaciones de la 2da división española.
bigmen Publicado Agosto 8, 2011 Publicado Agosto 8, 2011 Me podriais de decir si me descargo esta actualización me fastidiaria la partida que estoy jugando, perdonar mi ignorancia pero nunca he actualizado mi FM 2010. Y en que pagina podria descargarme las actualizaciones de la 2da división española. A tu partida no le pasara nada, pero no podras jugarla ya empezada con esa actualizacion. ¿Alguien me dice como se descarga de esa pagina?
Posts Recomendados
Archivado
Este hilo está archivado y por tanto cerrado a incorporar nuevas respuestas.